Wednesday, 24 August 2011

hye reader.. ary nie tibe2 nk updaed blog... dah berhabuk rse nya blog ftn er,,, hm,, now xlame lagi kite dah nk beraya ke? cmner persiapan korang? msti dah beli blaka kan? ftn jek lom siap2 ape2 agy,, cm xde mood je nk beraya thn nie,,, hmm,, dlm 2 3 hari nie ftn xtau lah si dea tu x ambil berat mne pom sal ftn,, xtau lah dea nk marah sbb pe? ftn dah mtak maaf,, p bleyh plop de ckp mntak maaf ary rye,, isy2,, lpas tuh kan mse on9 dea xtgur pom,, rela dea p chating dgn org len,,lpas tu tn tgur ckp dea smbong,, dea ckp mmg lah smbong sokmo... ape nk kne ah,, harap2 nti settle lah mslah nie,,, ftn syg sgt kat dea tuh,, hnye dea sorng je dlm hati ftn,,,,,,,,,,,tp xtau lh cmner prsaan ye tuh kat ft sbb msing2 kn duk jauh2,, entah lah,,,,,,,, hopely kalo ade jdoh dn dea ade ah lpas nie,,, mcm2 dugaan yg ftn lalui spnjang kapel dgn dea,,, dah pas dah ftn menagis kerana dea,,,,,,,, FTN BERHARAP SEMOGA TUHAN MERESTUI HUBUNGAN KAMI,,,,,,,,
Kalu suke boleh Like

Wednesday, 3 August 2011

wali band- doaku untukmu sayang..

kau mau aku apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelap dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada Ilahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)


Kalu suke boleh Like

kadang-kadang

Kadang-kadang kita lupa nak tanya khabar si dia

Kadang-kadang kita selalu ingat dia tak ingat kita

Kadang-kadang kita selalu lupa segala kenangan bersama

Kadang-kadang kita hanya ingin tahu daripada mengambil tahu

Kadang-kadang kita hanya pandai berkata-kata daripada melakukannya

Kadang-kadang kita tak sedar yang ramai orang menyayangi kita

Kadang-kadang kita tak sedar yang kita sakitkan hati kawan kita

Kadang-kadang kita tak sedar yang kita membuatkan seseorang kecewa

Kadang-kadang kita tak sedar apa yang kita katakan itu yang kita lakukan
 
Kadang-kadang kita tak tahu ada yang ambil berat tentang kita

Kadang-kadang kita tak tahu yang dia tak suka kita

Kadang-kadang kita tak tau pula yang serius itu benar-benar serius

Kadang-kadang kita tak respect kawan kita yang banyak membantu kita

Kadang-kadang kita hanya akan ingat seseorang bila kita memerlukan

Kadang-kadang kita akan lupa kawan bila kita sedang gembira

Kadang-kadang kita akan menyalahkan seseorang jika ketinggalan sesuatu berita

Kadang-kadang kita akan menyalahkan seseorang walhal kesalahan itu berpunca daripada kita

Kadang-kadang kita akan utamakan yang baru daripada yang lama
 
Kadang-kadang kita akan tersentap kalau si dia menegur kita

Kadang-kadang kita cakap kita takkan begitu padahal kita lakukan juga

Kadang-kadang kita cuba melakukan yang terbaik padahal kita menyusahkan orang lain

Kadang-kadang kita suka memerhati daripada kita menegur

Kadang-kadang kita mengharapkan pertolongan tanpa kita meluahkannya

Kadang-kadang kita sentiasa kelihatan happy padahal hanya kita saja yang tahu

Kadang-kadang kita hanya nampak kesalahan orang lain daripada kesalahan diri kita
 
Kadang-kadang kita senang lupa jasa sahabat kita akibat sesuatu pertelingkahan kecil sahaja

Kadang-kadang kita selalu ingat kita saja betul

Kadang-kadang kita sukar mendengar pendapat orang lain

Kadang-kadang kita selalu fikir sesuatu yang serius itu sesuatu yang remeh temeh

Kadang-kadang kita terlalu berfikiran singkat tanpa memikirkan kesudahannya..
 
Sesungguhnya kite tak penah sedar bahawa CINTA itu banyak mengajar kite erti kehidupan ini..erti hubungan,erti kesunyian,erti kerinduan,erti keikhlasan dalam hubungan dan banyak lagi....

kite bukannye manusia PERFECT dalam segala hal,banyak kekurangan yang ada dalam diri kite sama ada kite sedar atau tidak yang mane perlu kite tupop dari mase ke semase... 

walau apapun..kite perlu tahu bahawa...ALLAH S.W.T SAYANG KAT KITE SEMUA.
Kalu suke boleh Like